menusearch
javaniranfestival.com

پوستر جشنواره ملی فرهنگی هنری جوان ایران، رونمایی شد

جستجو
صفحه اصلی
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ ۷:۳۱:۴۱
چهارشنبه چهارم بهمن ۰۲
(0)
(0)
پوستر جشنواره ملی فرهنگی هنری جوان ایران، رونمایی شد

با حضور جمعی از مدیران و مسئولین استانی از پوستر نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری جوان ایران در استانداری خوزستان رونمایی شد.

به گزارش مرکز رسانه جشنواره جوان ایران، علیرضا نجفی، رئیس ستاد برگزاری جشنواره ملی عکس جوان ایران خطاب به مسئولین اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص جوانی جمعیت و اهمیت همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی در این خصوص، همه ما باید در راستای جوانسازی جمعیت ایران از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی در ادامه افزود: از مهمترین اهداف جشنواره ملی فرهنگی و هنری جوان ایران، می‌توان به ترویج فرهنگ جوانی جمعیت و تشویق آحاد مردم خصوصا زوج‌های جوان به فرزند آوری و تبیین خطرات پیری جمعیت با بهره‌گیری از ابزار رسانه و ظرفیت هنرمندان با تولید و تامین محتوای رسانه‌ای اشاره کرد.

رئیس ستاد برگزاری جشنواره ملی عکس جوان ایران خاطرنشان کرد: فراخوان این جشنواره از ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ به شکل رسمی منتشر و اطلاع رسانی شد و مهلت ارسال آثار از سوی هنرمندان و متقاضیان به شرکت در این جشنواره تا ۳۰ بهمن ماه تعیین شد که با توجه به موضوع مهم آن و مضامین ذکر شده در فراخوان، پیش‌بینی می‌کنیم با استقبال مناسبی از سوی جامعه هنرمندان حرفه‌ای و علاقمند و فعالان مستندنگاری مواجه شده و تعداد آثار مناسب با ظرفیت به دبیرخانه جشنواره، تولید و عرضه شود.

نجفی نیز با اشاره به زمان اختتامیۀ این جشنواره در اسفند ماه جاری تاکید کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به پورتال رسمی جشنواره به نشانی: www.javaniranfestival.com برای بارگذاری آثار خود اقدام کنند.

دبیرخانه جشنواره ملی فرهنگی و هنری جوان ایران نیز با نشانی اهواز، اتوبان گلستان، روبروی سازمان برق خوزستان، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ساختمان مرکزی، طبقه دوم، مدیریت روابط عمومی و شماره تماس ۰۶۱۳۳۱۱۳۵۱۹ آماده پاسخگویی به هنرمندان عزیز است.

گفتنی است استانداری خوزستان، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، شرکت توسعه نیشکر و لوازم جانبی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان، اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، صدا و سیمای مرکز خوزستان، شهرداری اهواز، دانشگاه شهید چمران اهواز، اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در برگزاری این جشنواره مشارکت دارند.

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر